Bedak Thanaka


holla selamat malam warga blogger

since cuti sem dah bermula ni, rutin harian diteruskan seperti biasa jadi bibik bertauliah kat rumah (Y). so far a bit productive jugak takde masalah. bahagia pon bahagia jugak heeee Alhamdulillah.

muka mintak penampor buaya bomoh lol.

pernah dengar bedak Thanaka tak? untuk yang perempuan ni macam tipu je kalau tak pernah dengar kan? haha. memandangkan "memuluskan kulit" dah jadi salah satu wishlist cuti sem ni, engkorang faham faham je lah kenapa aku tepek bedak ni kat muka haha.


kalau nak review bedak ni memang tak boleh lah sebab ni pon baru kali ketiga aku guna. yang aku boleh cakap, baru hari kedua aku guna. jerawat dah naik kat muka hmmm sedih bak hang sebab aku baru nak berangan kulit flawless macam nora danish V___V

kalau satu je jerawat naik takpe. ni sampai dua tiga pacita ni woi. dapat pulak tuan tangan yang memang semulajadinya gatal nak mampus dokk picit picit. ha sudahlah. berbulan bulan parut jerawat bakal menepek.

angan angan sudah terbang. sudahlah syera. tapi takpe. 2 bulan cuti banyak lagi mase nak baiki kulit hehehe. see you okay kat jasin dengan wajah baru. hahahahaha kot ye ah ade perubahan sikit -___- kalau takde tu diam diam je tak payah tegur

but first, let me take a SELFIE !


tak senereh punye muka hahahaha selekeh kuasa lapan


terima kaseh daun keladi

0 bunga bunga cinta: