2018 Highlight #Part 1

Hai Assalamualaikum :) I'm back nigga !

Dah almost 2 tahun blog tak berupdate. Skill menulis makin tumpul ecehh padahal dari dulu memang bab susun ayat memang KO.

Sooooooooooo entry kali ni aku spam gambar je la ok? Baca panjang2 pon bosan jugak ye dok? Tapi yang pasti muka comel aku wajiblah ada dalam setiap gambar hahahhahaha 😜 Ok enough.

Aku nak listkan few moments 2018 yang aku rasa meaningful. Kita susun tunggang terbalik pon takpe lah ye sebab aku malas nak susun elok2 tarikh event tu haha.

1) Trip to Cameron Highlands, Pahang (28 - 29 Disember2018)


One of best moment in 2018. Sebab apa? Rahsia hahaha. Hari yang cukup huru hara bagi aku sebab tudung tak jadi hahahaha. Complicatednya seorang perempuan tu, tudung tak jadi pon boleh jadi huru hara hmmm. Kesian bakal laki aku dapat bakal bini mcm ni punya perangai hmm. Baru nak acah acah cantik pakai tudung kaler mustard tapi tudung tak bagi kerjasama & makeup pon kelaut sebab tak reti makeup haha. Kesian fiza asyik di spam soalan "fiza, bedak syera ok tak?" hahahaha adoi sory fiza 😂😂

2) Last Day at Hitachi eBworx (22 Jun 2018)


Ni pon hari bahagia yang teramat jugak sebab aku rasa segala kekacauan dalam jiwa aku berakhir harini hahaha. Alhamdulillah. Tapi tu lah, keluar kandang buaya masuk mulut harimau. Eh ape entah pepatah tu aku main taram je. Janji bunyi nak dekat sama ye dok?

3) Happy birthday to me ! (13 Oktober 2018)


Selamat hari jadi yang ke 18 untuk Nursyahirah Binti Zulkifli ! Semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan diberi kejayaan di dunia dan akhirat. 18? Eh? Tapi apa yang special sangat sambut birthday tahun ni sampai masuk highlight? 😛 

Klu : refer gambar. Kalau betul, claim set mcd spicy chic mcdeluxe dari aku. #serious

to be continue...

Love,
Syera Teli


terima kaseh daun keladi

0 bunga bunga cinta: