bukti english tu penting untuk dipelajari

tekan sini dulu


ola , cuti skolah da start
mesti ramai yang tengah pergi holiday kan ?
seriously aku tak jeles pon tengok korang holiday
sbb aku pon da pegi holiday
cukop dengan hanye pegi kelantan dan terengganu . HAHA :)

english penting ke ?


korang punye inggeris bagus tak ?
nx tawu ? meh sini translate ayat ni 

That server gives a plug and play service to the

client using either hardware or software joystick.
The joystick goes into the port of the client.


kalau tak dapat , meh aku bagi translate versi skema n bodoh punye

Hardware = barangkeras
Software = baranglembut
Joystick = batang gembira
Plug and Play = cucuk dan main
Port = lubang
Server = pelayan
Client = pelanggan

Pelayan itu memberi pelanggannya layanan cucuk

dan main dengan menggunakan batang gembira jenis
keras atau lembut. Batang gembira itu akan dimasukkan
ke dalam lubang pelanggan.

nampak tak kebodohan nye tu ?
jujor aku cakap english aku hancur
n kekadang aku suke translate stu persatu
dan ini lah hasilnye kalau translate satu persatu

itu la pentingnya ENGLISH EDUCATION

sumber : rara



terima kaseh daun keladi

0 bunga bunga cinta: