Who Are you?


Assalamualaikum....


sebelum tu, Amin tok doa die. hahahahaha. k gatal -.-

lately, aku memang jarang sikit tengok komen kat blog. sebab biasenye memang takde orang nak komen. hewhew. kalau ade tu, macam tak percaye je. aku tak hot pon. kah3.

n kali ni aku jumpe yang ni pulak. haha. kalau ade yang penah tengok aku print screen kat blog tu tau la komen yg aku pnh dpt sebelum ni. maybe from the same person. aku taktau komen di atas memang ade yang suke stalk aku atau die sje nak kene kan aku. sebab sesiape pon boleh tulis mcm tu kan? nak2 lagi dari anonymous.

aku taknak la perasan sorang2 kononnye ade orang suke stalk relay aku dengan amai. hahahahahhaa. kalau ade tu, act.......aku rase macam retis. kah3. walaupun sorang je stalk aku -.-

k lah. taktau nak tulis ape dah. kalau betul ade yang suke stalk, thanks. aku rase dihargai sekarang ni. hahahahahahahhaha. kbye :)


terima kaseh daun keladi

0 bunga bunga cinta: