Degree


Assalamualaikum....

cuti kali ni rasa macam panjang sangat. rase macam dah lame kat rumah padahal baru seminggu tau duduk rumah haha. since kat TL aku tengok dh ade yang apply untuk degree, that's why harini aku nak survey course untuk degree nanti.


tak sure lah aku ni memang tak reti buat keputusan atau course yang ditawarkan banyak sangat. banyak gile k. tarikh tutup application dah dekat dan aku macam orang bodoh terpinga pinga taktau nak amik ape. course yang aku minat pn aku taktau. kes berat ni (T__T)

i'm more to programming tapi rasenye semue course ni pon blaja programming. top 3 yang terlintas kat otak cuma AI, SE atau pon netsetric (natang ape tah eja die aku taktau). Tapi pure CS pon boleh jugak. but the prob is.....


do you see the calculus? the prob is dulu calculus II aku C. nanti kene repeat kat degree sebab dorang cakap at least kene C+ kot hahaha. tak sure C+ atau B. tak sanggup nak amik balik. buat nya at least kene B, calculus I aku kene repeat skali lah sebab calculus I aku dulu C+ je. berbakul repeat nanti. sudahnya extend tak habis.

kalau networking memang dah out dulu. memang taknak amik. ITT aku pon kemain teruk aku jawab final haritu. aku minat multimedia tapi aku tak kreatif so sebabtu rasenye boleh hentikan cite2 nak amik multimedia. nanti design semua ke laut.

wey buntu gila taktau nak amik apaaaa. Semoga dipermudahkan. Semoga diberi petunjuk. Semoga baik baik aja degree nanti. InsyaAllah :)


terima kaseh daun keladi

0 bunga bunga cinta: