End Of Diploma


Assalamualaikum....

Three words, END OF DIPLOMA. Alhamdulillah (kalau tak repeat). Feeling bercampur baur antara sedih dan gembira. kalau tanye nena, die memang tak sabar nak habis lol. so far baru seminggu duduk rumah dan teramat lah bosan. as usual i kena jadi bibik bertauliah. Tanpa gaji tau haha. Nak sangat kerja. Apakan daya. Perempuan memang kerja kat dapur kot kan? cedih (T__T)


i don't know lah tapi waktu sem 3 dulu memang rasa nak sangat cepat habis dip. Tapi bila dah habis dip ni rase nak dip balik. acane tu? mungkin sem 3 menderita sangat kot, sem 5 plak bahagia terlebih hahahahahaha.

nak nak lagi bila sehari before dila balik, dia send wassep jet jet sweet dengan aku. just because aku terase dengan dia sebab die lupa yang kitorg nak dinner sesame. haha. agaknya kalau aku tak terase mesti kau tak sesweet tu kan del? haha tak sangka hebat penangan aku dalam hidup kau kan sampai kau cakap jadi roomate aku tu the best memories you ever had *taktau lah kalau kau sje je manis mulut nak pujuk aku kan? haha. tapi ayat lain pon sweet jugak kau cakap hehehehe. mekaseh del. aku pon sebenarnye tak sangke ada jugak orang nak hargai aku lepas dulu dibuang macam sampah. hahaha puitis sangat tau ayat aku.

nah, lanjerr gambar dila satu kali

k lah penat menulis. dah lama tak menaip pepanjang sampai dah pancit. kbye.


terima kaseh daun keladi

0 bunga bunga cinta: