Jealousy Side


Semua orang ade negative side masing masing kan? Sama ada pandai sorok atau jelas nyata side tu haha lol. Malang lah orang yang terpakse bertahan dengan negative side aku ni haha.

ape kaitan dengan cool blog? hm entah.

Jealousy side
Bende paling menyampah kalau rase. Boleh dikatakan biggest weakness aku kot after low self-confidence. Tak kesah la jealous dengan kawan ke dengan boyfren ke dengan crush ke atau dengan family. Sebab aku memang tak reti langsung nak sorok emosi aku kalau jealous. Lepastu end up dengan nangis haha cengeng kan.

aku penah rase macam ni. engko pikir tak sakit ke? hahaha.

entah la tetibe rase nak tulis pasal ni sebab sebenarnye tengah jelaous hahahaha. tu la padah stalk. susah jadi perempuan ni. kalau nak tau, stalk sampai lubang cacing lpastu sendiri sakit. padanlah muke. nak sangat tau kan.

move on lah wahai diri. dia okay je ko takde. ko je hari hari rindu mcm org bodoh hahaha. ok lah. bye.

"Maybe i'm just not enough"


terima kaseh daun keladi

0 bunga bunga cinta: