Kawan #Part2


Assalamualaikum :)

sebenarnye takde niat pon nak menaip. cume bosan sangat sementara tuggu war kat coc start. so aku nak bazir mase menulis. ni cume sambungan post aku dulu. some people come and go kan? tak semue stay. majoriti yang aku listkan sblm ni pon certain people yang pernah datang dan pergi. bukan pergi selamenye k haha. cume pergi membawa diri masing masing aka tak rapat dah pongg kihkih.

4) Erin

Erin kawan baik aku waktu tingkatan 1 kat Skolah Hishamuddin dulu. Kecik molek je orangnya. Comel. Sekarang ni perkembangan dia tau through twitter je. Nevermind asalkan tak hilang haha.

5) Ziera

Aku taknak tulis banyak pon. kang kontroversi hahaha. Cuma thanks sebab penah teman aku nangis waktu break dengan amai dulu haha. Thanks sebab jaga rahsia aku dulu (jgn bocorkan k). Ko sorang je tau -.-

6) Caer

Ni pon taknak tulis banyak. Kang tulis ayat puitis ade yang butthurt. hehehe. Thanks jadi kawan yang baik dari part 1 walaupun selalu gile gile gile gile gile gile gaduh. Banyak sangat gaduh dan harap ko tak terase hati. Semoga bahagia selalu. Kawin jangan lupa ajak.

to be continued....

terima kaseh daun keladi

0 bunga bunga cinta: